Retourzenders
We hopen dat je blij bent met je bestelling. Als u niet helemaal tevreden bent, kunt u artikelen binnen 28 dagen retourneren. Let op: retournummers moeten binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling worden aangevraagd. U hebt vervolgens nog eens 14 dagen om ongeschikte items terug te sturen.
GEBRUIK VAN ONZE RETOURZENDERS SERVICE
1. Om uw verzameling te boeken, logt u eenvoudig in op Mijn account, gaat u naar de bestelhistorie en selecteert u de bestelling die u wilt retourneren of die gedeeltelijk retourneert. Selecteer vervolgens om uw verzameling online of per telefoon te boeken.
2. Als u ervoor kiest om uw verzameling telefonisch te boeken, wordt u om uw accountnummer gevraagd, dit wordt afgedrukt op de retour etiketten.
3. Vertel ons wat u terugkrijgt. Vink het item / de items aan die u retourneert en voer uw retour machtigingsnummer in op de klantfactuur die bij uw bestelling is geleverd. Deze wordt uitgegeven nadat u uw retour verzameling hebt geboekt.
4. Verpak de items. Verpak uw retourzending (en) in de originele verpakking.
5. Label het pakket. Bevestig een etiket stevig op de doos, zodat het vorige afleveringslabel bedekt is. Heb je geen retour label? **
6. Voltooi de pick-up. Geef het tweede label bij afhaling aan de DHL-chauffeur. Laat uw pakket open zodat het kan worden gepresenteerd aan de chauffeur voor controle samen met uw klantfactuur. Controleer na het controleren of u het pakket goed afsluit.
** Heb je geen retourlabel? Dan moet u uw DHL-luchtvrachtbrief invullen met alle vereiste informatie. Bel DHL op om een collectie te regelen. U heeft uw rekeningnummer nodig - dit staat op de DHL-luchtvrachtbrief.
Alle retouren moeten worden teruggestuurd in de originele verpakking. U ontvangt een e-mail zodra uw retour is ontvangen en verwerkt. Als u uw bestelling heeft geplaatst door als gast uit te checken, moet u een account maken om ongeschikte items te retourneren.
Als u hulp nodig heeft, neem dan contact op met de klantenservice op 0164- (gratis tolvrij) of +31 6 of stuur een e-mail naar Klantenservice@manizu.nl
RESTITUTIE
Alle met succes geretourneerde artikelen worden bijgeschreven op de oorspronkelijke betaalmethode of, indien geselecteerd, op Manizu luxury fashion op het account waarmee de artikelen oorspronkelijk zijn gekocht. De originele verzendkosten worden niet terugbetaald. Houd er rekening mee dat terugbetalingen tot 10 werkdagen kunnen duren om op uw account te worden weergegeven vanwege de verschillende verwerkingstijden tussen betalingsproviders, als uw teruggave wordt uitgevoerd als een tegoed van Manizu luxury fashion , wordt dit weergegeven in uw account zodra uw teruggave wordt verwerkt . Als u vragen heeft of de retour procedure in meer detail wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via klantenservice op +31 of via Klantenservice@manizu.nl.
RETOURBELEID
Lees ons retourbeleid zorgvuldig door, zodat u zo snel mogelijk kunt doorgaan met uw aanvraag.
Alle retourzendingen moeten worden teruggestuurd naar ons in de originele verpakking.
U hebt 14 dagen na ontvangst van de bestelling om uw retour nummer op te vragen. U ontvangt uw retour nummer per e-mail. Ongeschikte items moeten vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour nummer worden geretourneerd.
Terugkeren buiten het 28-daagse venster kan naar eigen inzicht worden geaccepteerd.
Als u het ene artikel voor het andere wilt ruilen, moet u eerst het oorspronkelijke artikel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. U krijgt het oorspronkelijke artikel terugbetaald in overeenstemming met ons gebruikelijke retourbeleid. U kunt er ook voor kiezen om uw terugbetaling te ontvangen als een-tegoed, waarmee u een vervangend artikel snel en naadloos kunt kopen.
Het item / de items moeten ongedragen en in perfecte staat worden geretourneerd, met alle bijbehorende labels voor Manizu luxury fashion en designer kleding. Retourzendingen die zijn beschadigd, vervuild of geretourneerd zonder dat hun originele labels mogelijk niet worden geaccepteerd en mogelijk worden teruggestuurd naar de klant.
Voordat uw pakket ons magazijn verlaat, wordt het volledig gecontroleerd en gecontroleerd door ons verpakkingsteam. Als u een beschadigd artikel ontvangt, neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice.
Indien aanwezig, moeten alle designverpakkingen zoals authenticiteitskaarten, stofzakken en leren labels bij uw retour worden gevoegd.
Schoenen moeten ongemarkeerd en in hun originele en onbeschadigde verpakking worden geretourneerd, omdat dit als onderdeel van het product wordt beschouwd.
Slips, zwemkleding en bikinibroekjes moeten op ondergoed worden geprobeerd. Retourzendingen worden mogelijk niet geaccepteerd als de strip is verwijderd (badkleding) of als de artikelen zijn vervuild en naar de klant kunnen worden teruggestuurd.
Als uw artikel defect is (dwz beschadigd of fabrieksfouten bevat), kunnen we alternatieven bieden, zoals reparatie of uitwisselingen. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.